torsdag den 23. februar 2012

Attention - AIDA

Virksomhedens segment skal vide, hvad det er for en slags hjemmeside, man klikker ind på, og derfor er det vigtigt at anvende motiver og elementer der præsenterer virksomhedeen bedst muligt. For en virksomhed som Carhartt Workwear, er det vigtigt at lave en hjemmeside, der er nem og overskuelig at finde rundt på, da det i bund og grund gælder om at "holde forbrugeren længe beskæftiget på siden", og få dem i sidste ende til at handle på webshoppen.

Derfor har vi valgt at lave et layout/design til Workwear med de primære farver, sort og gul, der har stor kontrast til hinanden. På vores side kan man godt associere sig til erhvervsfolk og private, da den som sagt har en god kontrast med farverne og baggrundsbilledet af det gråtonede træ. Derudover har vi anvendt billeder som fanger målgruppen ved, at det er rigtige fotografier af modeller i Carhartt Workwear tøj, så vi både viser siden og produktet på en professionel og maskulin måde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar