People:
Workwear.dk henvender sig hovedsagligt til mænd i alderen 18-40 år. Den mulighed workwear har for at få fat i deres kunder, er, at de kan markedsføre sig igennem plakater på tekniske skoler, byggemarkeder osv. Derudover kan muligheden være at markedsføre sig igennem bannerannoncer på eksempelvis byggemarkeder som Bauhaus og Silvan, og annoncer på facebook.
Object:
Det markedsføringen skal fortælle, er, at når forbrugerne køber hos workwear.dk, så får de et maskulint og moderigtigt produkt. Ved at der ændres i hjemmesiden vil forbrugerne få et overskueligt site, som er nemt og hurtigt at finde rundt i.
Layoutet skal være med til at gøre siden mere attraktiv og henvende sig mere til segmentet, som vi vil gøre ved at skabe en visuel identitet ved brug af ordene maskulinitet, professionel og mode, der både siger noget om designet og produktet.
Strategy:
Ved at lave denne ændring af hjemmesiden vil det forhåbentlige blive mere attraktivt at handle over deres webshop, og derfor vil det give en bedre mulighed for forbrugeren at anvende alle de fordele der ved at handle på workwear.dk. Da deres målgruppe er 18-40 år som både henvender sig til erhvervsfolk og til private - og det er et kendt mærke med en historie bag er det vigtigt for målgruppen at kunne genkende hjemmesiden, ved at have en rød tråd i mellem dem (carhartt.dk/com og workwear.dk). Dette burde give en positiv respons.
Technology:
Da Carhartt allerede anvender det sociale medie, facebook, vil det være en optimal idé for workwear.dk også at anvende, da det ofte er igennem de sociale medier man får øjnene op for produkterne. Derudover anvender størstedelen af deres segment også dette medie.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar