Segment:
Erhvervsdrivende (håndværkere o.lign.) i alderen 18-40 år. Det er både til (de unge)og dem har arbejdet i længere tid (de ældre), så det giver god mening at aldersgruppen er bred. Segmentet kan anvende produktet i flere sammenhænge, altså for det første på arbejdet, men samtidig er det blevet populært også at bruge den slags tøj uden for arbejdstiden - desuden henvender produktet sig både til dem der er i arbejde og dem der ikke er, så på den måde bliver segmentet lidt bredere. Man kan altså sige, at segmentet er voksende, især hvis stilen bliver mere populær.
Muligheder for bearbejdning og markedsføring:
Man kan reklamere produktet igennem plakater, som hænges op relevante steder, eksempelvis arbejdspladser, tekniske skoler, byggemarkeder osv. Derudover kan man anvende bannerannoncer på eksempelvis byggemarkedsider - Silvan, Bauhaus, XL Byg. Og bannerannoncer på facebook.dk (primært til det yngre segment).
Udgifter:
?
Konkurrenter:
Kansas kan være en konkurrent, eftersom at de sælger arbejdstøj, men Workwear.dk har dog den fordel, at deres tøj kan appellere både til erhvervsfolk og privatpersoner. Når man søger på "arbejdstøj" dukker der en del sider op, som sælger arbejdstøj, men ligesom Kansas, sælger de udelukkende tøj til arbejdsbrug, altså ikke noget de unge ville gå rundt i til hverdag (imodsætning til Carhartt). Man kan altså sige at Carhartt er rimelig meget "deres egen", da de kombinerer arbejdstøj og mode.
____________________________________________________________________
Workwears vission er at få flere folk til at handle mere på hjemmesiden.
Missionen er at få kreeret en troværdig hjemmeside, hvor brugeren føler sig tryg. Og som derudover skal visualisere virksomhedens værdiord maskulinitet, professionel og mode.
På baggrund af vissionen og missionen ser vores 3-ring target således ud:
Ingen kommentarer:
Send en kommentar